Samsung BD-D5500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-D5500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ebo Review 23-11-2012
Geschreven voor: Samsung BD-D5500

Geluid en beeld is goed, maar een MKV met ingebakken ondertitels afspelen gaat niet lukken.
De Smarthub ziet er leuk uit, maar is zo traag dat je na een uur spelen el wel klaar mee bent.
BR afspelen en daar houdt het wel mee op.
Verder ging de voeding na 10 maanden al kapot. Gekocht bij BCC (die met z'n eigen technische service .....), waarna Samsung er een nieuwe voeding in moest zetten. Totale tijd daarvoor nodig: 4 weken!

Speedy28 04-12-2011
Geschreven voor: Samsung BD-D5500

Heb deze Samsung BD-D5500 aantal weken in bezit en zeer mooi beeld en geluid.
Tevens mij externe hardeschijf speelt er gewoon op af.
Je kan hem ook op internet aansluiten, waar je uit verschillende programma's kan kiezen.
Kortom zeer tevreden!!

daraha 28-10-2011

pas in bezit deze bd-d5500
zeer mooi beeld en geluid
een mooi app. om te zien werkt prima op mijn samsung tv ook fijn om alles met 1 afstandbediening te kunnen doen
geen afgebroken stukje bij het klepje

Testpino 12-07-2011
Geschreven voor: Samsung BD-D5500

Op het eerte gezicht een goede aankoop. Het verkoopverhaal bij dit apparaat was ook best aannemelijk. Snelstarten i.p.v. wachten tot alles geladen is, 3D, Easylink dat automatisch praat met je TV of versterker. Jammer de snelstartfunctie is nagenoeg niet op te merken, mijn LG speler van 2 jaar eerder presteert hetzelfde, daarbij komen alle meldingen van BAF en BREIN die je niet kunt omzeilen. Verder had ik het zoveelste exemplaar met een bechadiging aan de binnenzeide van de laaddeur. Als je hem opent zie je links een soort afgehapte inkeping. Ik heb dit bij meerdere spelers gezien. ook in de winkel waar ik hem kocht en ook bij de MAKRO. Dus een fabricagefout. Helaas wis samsung hier niets vanaf. Het 3D gebeuren werkt naar behoren maar ik had niet verwacht dat er zoveel haperingen in de vertoning zouden zitten van een simpel 3D filmpje. Ook de firmware moest ik flashen dez was uit 2008. Jammer wanneer het apparaat als nieuw wordt verkocht in juni 2011 en ook zo staat aangemerkt bij de Samsung website. Teneinde raad heb ik het maar teruggebracht naar de winkel en ben overgegaan op de Panasonic DMP-BDT310 waarvan hopelijk binnenkort een verslag. Ik zou dit niet adviseren als aankoop. Erg jammer want ik ben over het algemeen best te spreken over Samsung produkten.

Hansje H 24-10-2011

Hé LG-boy. Je hebt de schijn tegen door je naam.